Followers

Friday, July 22, 2011

Welcome Back Farah

Salam...
Wow, dh hampir 4 bulan si farah ni x update blog dia! mana dia p slama ni? oversea kah? x kan kot..smpai ada yang dok perli dh lama x update blog ni. Last cita pasal result exam adik2 spupu kesayangan tu. hmm heran jgk ek..

Actually selama ni aku x p mana-mana pun. Oversea pun stakat Pearl of Island @ Penang ja hoho..abes tu knapa lama x muncul..sbnarnya dlm masa 4 bulan ni mcm2 perkara jadi kat aku. Serba mak nenek perasaan yang aku tanggung dlm tempoh tu. Tapi malas nak crita benda yang lepas. beter fikir perkara yang akan datang kan.

Salah satu sebab penting yg buat aku lama x buka blog ialah masalah emel aku. dahla aku ni seorang yg sgt 'terer' pasal komputer n IT ni so mmg masalah problem la. haha..besides that keadaan keja aku skarang ni buat aku x berkesempatan nk blogging. Ofis agak jauh dari umah, balik ja dah letih malas nk turn on PC. Weekend plak salu x lekat di umah tambah2 musim kenduri aritu. tp orang lain bole je. (malas sbenarnya si farah ni plus xdak cita best yang aku rasa nk coret kat sini).

Harap2 lepas ni maintain la ek..jgnla hangat2 tahi ayam ja. ntah mcmana orang tau pasal tahi ayam hangat pon xtaula..hik2..so welcome back farah! yoyo o jek..

2 comments:

  1. betul,betul,betul...alasan je tu..bidadarindu travel gi keja jauh gak,katering lagi,jual belacan lagi,layan anak2 lagi,gosok baju lagi,bla bla bla lagi....he he he..

    ReplyDelete