Followers

Tuesday, January 25, 2011

Aku seorang GSTT- chapter 3

Birthday @ skul

Tanggal 29 April thn lpas jatuh gedebuk pd ari khamis. pg tu aku p skolah dgn muka hepi (sbb dr mlm smpai pg dpt msg ucapan bday n da kuar celebrate kcil2an dgn family). mcm biasa 1st n 2nd wktu aku dgn ting 4 dedikasi sbjek BM. lpas pok pek pok pek apa yg patot, kriiiiing....loceng bnyi. cpt2 blk bilik guru tukar buku nk msuk clas 1 cemerlang plak. aku plan nk ajar tatabahasa kt students aku aritu.

Then bila aku msuk clas n smbil ktua tgkatan wish slamat pg, aku prasan smthing. mna suma boys dlm clas ni?? tggal prishant ja? (ketua tgkatan). lpas soalan aku abes ja, aku dgr prishant kira 1, 2, 3! tiba2 kluarla segerombolan budak2 laki dr dlm bilik stor clas tu smbil mnyanyi hepi bezday kt aku dsambut dgn suma gurls. Aaarggh!! tkezut + hepinya aku!! xda ucapan lain slain brulang kali aku ucap trima kasih sgt kt they all.

Heran jgk aku mna diorang tau my bday. bla aku tnya brula diorang jwb, "msa awal thn aritu kami ada tnya kt ckgu" n kbtulan sama plak tarikh dgn zarif ikhmal my stud in dat clas..owh ptotla, ckgu pon da lupa. nyanyuk!! "ok2 jom kita smbung clas", kata ckgu tu.."ala xpyhla blajar arini kn bday cikgu.." pinta pelajar2ku..eh2 bole plak cmtu ek..hehe..so aku bgtau diorang lpas abes silibus satgi kta amik gmbar..

Spt yg dijanjikan, lpas abes mngajar aku pn trus ajak budak2 tu amik gmbar knangan. tp aku pesan kt they all kita buat ni pelan2 k..ckgu x mau ada bnyi bising n ganggu clas sbelah. besala budak2 kalo nk bgmbar sure excited, sbb tu aku psan siap2..bgmbar pnya pasal mmg diorang patuh ckp aku. hehe.evrything dilakukan dgn plahan2 n tnpa bunyi bising pn. ckit2 tu adala bila mai bab sapa yg nk duduk either boys or gurls..its ok kita gilir2la kata ckgu tu..penolong ktua clas ni, tun kim briya2 nk amikkan gmbar sbb dia malu nk bgmbar even aku ajk bkali2..so yg lain2 tu redi posing jela..hehe

say cheeeese!!!

  • gurls duduk dulu


  • then boys plak duduk
  • ok, gaya bebas!!


  • errkk..
  • alamak gelap plak..hentamla labu
Lpas rehat aku msuk clas 2 dedikasi plak..excited nk ajar sjarah smbungan kmarin pnya bab..bila msuk, the same thing happened..depa nyanyi jgk! auwww malunya aku!! smbil mngajar smbil snyum sorg2la ckgu tuh. pastu, tggu apa lg. lbih kurang 5 min b4 bnyi loceng, bgambarla jwbnya..tp budak2 clas ni rmai yg pmalu segan nk amik gmbar. so yg mna havoc jela yg enter frame. haha..

  • alamak gegar..
  • main byk btol budak2 nih
Slain students, juz kwn2 ckgu yg rapat je yg tau n wish bday kt aku..thn ni aku dpt ucapan plg byk sbb student ja da brapa org kn..hehehe..bestnya!

2 comments:

  1. hepi beday ek cikgu..rasa mcm arini plak beday..hehe.

    ReplyDelete
  2. hehe tq bu..2la akibatnya kalo lmbat create blog. kn citer lama2 yg kuar..haha

    ReplyDelete