Followers

Sunday, January 23, 2011

Tukar slank

Pg ni bgun tdo, lpas mandi suma trus tgk tv smbil mkn biskut cicah dgn kopi. sdapnya..pas mkn tgh tgk tv 2 ttdo blk.haha. ari cuti if x kluar salu x tau nk watpa. bila jaga tgk tv lg. (dh nama pn tdo dpn tv). tgkla rncangan ulangan Serasi Bersama dgn ibu td. pasangan artis yg mnarik phatian aku arini ialah sasha n salyo. lawak rupanya si salyo 2. then br aku prasan n tfikir smthing. salyo 2 da pndai ckp cni. dialek dia pn okla no bad. trus tringat kt ashraf sinclair yg kawen dgn si bunga tu. dia plak da btukar slank indon sjak dduk sana. bru2 ni aku tgk cita sjuta cinta marshanda, dia blakon. pon not bad la slank indon dia. btukar2 slank plak depa nih hahaha..

nk selit jgk, pkul 3pm ibu goreng spageti buat resepi sndiri. pnyala sdap even tgk simple ja. lupa plak nk amik gmbar. 2day we x mkn nasi sbb no idea nk msk apa. abah p knduri so x mkn kt umh. aku n ibu snang, mkn simple2 ja pn da knyang. mlm br ibu grg nasi sbb faiz mkn nasi ja orgnya..

lupa plak nk catit kmarin aku da dpt surat dr spa. tp juz surat trima tawaran n sgala borg chekap ja. kna tggu surat posting n tarikh lapor diri plak dr jabatan bkenaan. tggu lg...adoi....tnya fae dia kta dkt sbulan jgk surat 2. fuh..so skrg aku kna buat medical checkup n sign surat akuan sumpah dlula..setelkan 1 persatu..

1 comment:

  1. spageti?? sedapnyaaa even xrasa taw dah msti sedap kalau ibu yg masak! nanti balik ibu masak kat ain taw!hee;-)

    ReplyDelete